כל הדרכים להיות בקשר ולקבל מענה ממרכז השירות והמידע | אוניברסיטת בר-אילן

הודעות הקמפוס

משרד הדוברות טל': 03-531-8121 פקס: 03-738-4079 Spokesman.Office@mail.biu.ac.il
  • כל הדרכים להיות בקשר ולקבל מענה ממרכז השירות והמידע

    תאריך: 2020-03-23 שעה: 12:14


    מרכז שירות וגיוס עומד לרשות הסטודנטים גם עכשיו, ועושה את המרב  כדי לענות לכל הפניות, ובמהירות.

    בשל המצב, החל מהיום, 23.3, לא יהיה שירות טלפוני באמצעות מוקד 9392*, אבל אפשר להית בקשר ולקבל מענה בדיגיטל


    קו חם בוואטסאפ: 052-6171988 – מאפשר שירות נוח ומהיר הכולל אפשרות להעביר מסמכים וקבצים אחרים.  


    צ'אט באתר: מאפשר זמינות של מידע ושירות אנושי באתר האוניברסיטה.  


    מסנג'ר: בדף הפייסבוק של אוניברסיטת בר-אילן ניתן לקבל מידע ושירות דרך המסנג'ר.


    פנייה מקוונת: מענה לשאלות כלליות גם באמצעות טופסי פנייה.

    כל השירותים ניתנים בימים א-ה בשעות 17:00-9:00. בתקופה זו פועל השירות בקו החם ( וואטסאפ) גם בימי שישי ב-12:00-9:00

\n