מערך השיווק ופיתוח עסקי

מערך השיווק ופיתוח עסקי

אוניברסיטת בר-אילן מצטיינת בחדשנות, במצוינות מדעית ואקדמית ובמעורבות חברתית, וידועה כמוקד של פעילות מעמיקה בסוגיות הנוגעות בזהות היהודית והישראלית. תפקידו של מערך השיווק הוא לחשוף את פעילותה הענפה ולמנף את הישגיה המרשימים של האוניברסיטה, כדי לקדם את תדמיתה ואת מעמדה ולהעמיק את קשריה עם החברה הישראלית, יהדות התפוצות, והקהילה האקדמית הבינלאומית; וכן לשקף את האוניברסיטה כמוסד לימודים מועדף לסטודנטים לכל התארים שמבקשים לשלב רמה גבוהה של לימודים, לצד הרחבת אופקים וזהות יהודית בסביבה פלורליסטית ושוויונית. 

ליצירת קשר עם השיווק ופיתוח עסקי של אוניברסיטת בר-אילן:
טלפון: 03-5318595
  

ליצירת קשר עם מערך הדוברות וההסברה של האוניברסיטה:
טלפון: 03-5318121
דוא"ל: 
spokesman.office@mail.biu.ac.il  



מערך השיווק מספק לאוניברסיטה ולמחלקות השונות מגוון רחב של שירותי ייעוץ ותקשורת שיווקית, באמצעות מדוריו השונים:

מדור אירועים וקד"מ – המדור מפיק אירועים אסטרטגיים לקהל הרחב, המחזקים את קשרי הגומלין עם הקהילה ואת תדמית האוניברסיטה כחממה ליצירה ולמחקר מתקדם, וכבמה לעשייה אינטלקטואלית. עם האירועים שמפיק המדור נמנים ימים פתוחים למועמדים, ליל המדענים השנתי, סדרת הרצאות מדע על הבר ופורום הרקטור, המפגיש אנשי ציבור עם חוקרי האוניברסיטה לדיון פתוח. המדור מספק שירותי ייעוץ ותמיכה במחלקות האקדמיות וביחידות השונות באוניברסיטה בהפקת אירועים.

ליצירת קשר עם מדור אירועים: oz.nackar@biu.ac.il או 03-5314069

מדור תקשורת ודיגיטל – המדור אחראי על ניהול ויצירת התוכן האינפורמטיבי, השיווקי והתדמיתי של האוניברסיטה באתר הראשי ובאתר הבוגרים וכן במדיה החברתית של האוניברסיטה במספר שפות, בהם דף הפייסבוק הראשי והערוץ האקדמי של בר-אילן ב-YouTube ובחשבון האינסטגרם של בר-אילן. המדור מפיק ניוזלטרים לקהלי יעד שונים, בהם בוגרי בר-אילן, הקהל הרחב, ידידי האוניברסיטה. בנוסף המדור מנהל את השילוט הדיגיטלי בקמפוס.

ליצירת קשר עם מדור תקשורת ודיגיטל yinon.haimi@biu.ac.il או 03-5317731.
 

facebook

youtube

instagram


 
   
linkedin flickr  
 

מדור שיווק ופרסום – מדור שיווק ופרסום מתמקד בפעולות השיווק של מחלקות האוניברסיטה. המדור אחראי לבניית ארגז כלים ייעודי עבור כל מחלקה, תוך הבנה אסטרטגית של התמורות בעולם האקדמיה, הכרת הסביבה התחרותית וראייה כוללת של כל המחלקות.

המדור עובד בשיתוף פעולה עם מחלקות האוניברסיטה במטרה לקדם יחד את הטיפול בסטודנטים, החל משלב התעניינותם בלימודים ובמשך כל תקופת לימודיהם באוניברסיטה.

חברי צוות מדור שיווק ופרסום פועלים להשגת יעדי האוניברסיטה לצמיחה במספר הסטודנטים, וכן ליישום תוכניות השיווק המותאמות למחלקות השונות ולצרכי השוק המתפתחים והסביבה התחרותית.

ליצירת קשר עם מדור שיווק ופרסום Asaf.haritan@biu.ac.il  או (עדיף) בווצאפ 054-8884249

מדור שיווק ופרסום

תאריך עדכון אחרון: 13/11/2019

 

 

אודות הלוגו של בר-אילן

הלוגו של אוניברסיטת בר-אילן, המשלב מיקרוסקופ וספר תורה, משקף את שתי מטרות הליבה של האוניברסיטה: השאיפה לשלב מצוינות אקדמית עם הקניית המורשת היהודית.
 
הסמל של בר-אילן עוצב במקור בידי המעצב הגרפי הבריטי הנודע אברהם ג'יימס, עם היווסדה של האוניברסיטה ב-1955. במשך העשורים שחלפו מאז, עם התרחבותה של קהילת בר-אילן, העניק הסמל ביטוי חזותי ל"מסורת המצוינות", של שילוב מחקר חדשני עם הכשרתם של אנשי מקצוע מיומנים במדעים, במדעי הרוח והחברה, במשפטים, בהנדסה וברפואה – בסביבת למידה ייחודית, המטפחת ערכי יהדות והמשכיות.