שירותים לסגל מינהלי

 

 

שם משתמש וסיסמא


סיסמא: כדי לגשת לשירותי התקשוב, על כל איש סגל באוניברסיטה להחזיק בסיסמא. באמצעות סיסמא זו יכנס לכל המערכות הממוחשבות אליהן הוא מורשה להיכנס (מלבד למערכת בר-נט ולוטוס נוטס).
בחירה/שינוי סיסמא: https://sspr.biu.ac.il/sspr/public/ActivateUser?pwmLocale=&
שם משתמש: בניגוד לסיסמא (הזהה עבור כל המערכות), שם המשתמש אינו זהה בכל המערכות.


לבירור שם המשתמש במערכות השונות:
סגל מנהלי בפקולטות - יש לפנות אל יועץ המחשוב המחלקתי
יתר עובדי המינהלה: יש לפתוח פניה במערכת הדס בקטגוריית תמיכה אפליקטיבית (קישור למערכת ניתן למצוא בדף הבית של הלוטוס נוטס) או בטל: 072-2644877
 

 


טיפול כולל בציוד מחשוב אישי:

חומרה, מערכות הפעלה, התקנת תוכנות, סינון וירוסים, תיקון, שדרוג וכדומה.


למידע ותמיכה:

  • סגל מינהלי בפקולטות: יש לפנות אל יועץ המחשוב המחלקתי
  • יתר עובדי המינהלה: יש לפתוח פניה במערכת הדס בקטגוריית חומרה/מערכות הפעלה (קישור למערכת ניתן למצוא בדף הבית של הלוטוס נוטס) טל: 072-2644877


 

 

             שירותי ענן של Microsoft           

            הכוללים דוא"ל, יומן, רישוי Office לשימוש ביתי ועוד             
                 https://www.office.com

            השירות לסגל כולל התקנת Client  Outlook מקומי במחשב             

              למידע ותמיכה             

  • סגל מינהלי בפקולטות: יש לפנות אל יועץ המחשוב המחלקתי              
  • יתר עובדי המינהלה: יש לפתוח פניה במערכת הדס בקטגוריית מערכות הפעלה (קישור למערכת ניתן למצוא בדף הבית של הלוטוס נוטס) טל: 072-2644877

             

 

      מערכת לוטוס נוטס         

       בה תמצאו את השירותים הבאים          

       מערכת פניות הדס          

       מאגר טפסים          

       לוח מודעות ארגוניות/אישיות          

       מערכת הזמנת אירועים         

      ספר טלפונים ארגוני        

          לרישום למערכת, התקנה וקבלת שם משתמש וסיסמה    

 


           מערכת בר-נט     

לניהול רכש, לוגיסטיקה, משאבי אנוש, מחקרים וכספי     
           הרשאה לשימוש במערכת ניתנת על פי החלטת ראש היחידה     

         http://ilan.biu.ac.il/            

           למידע ותמיכה:

  • סגל מינהלי בפקולטות: יש לפנות אל יועץ המחשוב המחלקתי
  • יתר עובדי המינהלה: יש לפתוח פניה במערכת הדס בקטגוריית תמיכה אפליקטיבית (קישור למערכת ניתן למצוא בדף הבית של הלוטוס נוטס) טל: 072-2644877

 


          מערכת אילנט

          מערכת מינהל הסטודנטים.
          הרשאה לשימוש במערכת ניתנת על פי החלטת ראש היחידה.
          https://ilanet.biu.ac.il


          למידע, תמיכה, שם משתמש וססמא:

  • סגל מינהלי בפקולטות: יש לפנות אל יועץ המחשוב המחלקתי
  • יתר עובדי המינהלה: יש לפתוח פניה במערכת הדס בקטגוריית תמיכה אפליקטיבית (קישור למערכת ניתן למצוא בדף הבית של הלוטוס נוטס) טל: 072-2644877

 


          תיק סטודנט דיגיטלי

         יישום לניהול מסמכי הסטודנט. הרשאה לשימוש במערכת ניתנת על פי החלטת ראש היחידה.
          http://biudoc.biu.ac.il/webtop67


          למידע ותמיכה : דפי פריש  dafna.frish@biu.ac.il

 


         מערכת חילנט:

         צפייה בגיליון הנוכחות ובתלוש השכר
          https://biu.net.hilan.co.il/login
         למידע ותמיכה : כספים ומשאבי אנוש

 


          רכש ציוד מחשוב:

         אפיון צרכים וטיפול בהצעות מחיר (עפ"י נהלי רכש האוניברסיטה)


          למידע ותמיכה:

 


           טלפוניה קווית וטלפונית IP  (לא טלפוניה סלולרית)


           מוקד קבלת פניות: קישור
           פניה במערכת הדס לקטגוריה "טלפוניה"
           טלפון: 072-2644877

 


          אינטרנט


          אתר האוניברסיטה כולל מידע מגוון ומתעדכן על שירותים לסטודנטים, תקנונים ונהלים, לוח זמנים אקדמי, ועוד.
          בנושאי ניהול התוכן ועדכון התכנים באתר: קשרי חוץ
          פיתוח אתרים מחלקתיים
          לבקשה לקבלת השירות  webmaster@www.biu.ac.il
          לתמיכה וטיפול בתקלות באתרים קיימים internet.team@biu.ac.il
          אחסון אתרים סטטים
          ליעוץ ראשוני וקבלת הנחיות  webmaster@www.biu.ac.il
          לתמיכה באתרים מאוחסנים יועץ המחשוב המחלקתי

 


Listserv         


          פתיחת רשימות תפוצה לצורך הפצת מיילים
          לתמיכה ושירות:   pinchas.aped@biu.ac.il  
          טלפון:    03-5317683   


תאריך עדכון אחרון: 06/06/2018